Yin Yang (USS)
All I all I all I really really really wanna say

俺が本当に言いたい事は
Is what the f*#k today
今日はツイてない日って事さ
All I all I all I really really really wanna do
俺が今一番やりたい事なら
Is grind up next to you
お前の隣で自分を磨き上げてたいんだ
All evergreen, no histamine
皆青々としている 食欲すらない、なんてやつはいない
All I all I all I really really really wanna do
俺が本当にやりたい事は
Is zag along with you
お前とはしゃぎまわっていたいんだ


I got infinite ammunition
俺の弾丸は尽きないぞ
Coming out the yin yang
陰陽の内から湧き上がってくるんだ
I got limitless stealth positions
俺は陰からの支配だってできる
Extract the champion
チャンピオンの特権だからな
Extract the champion
チャンピオンの特権だからな


All I all I all I really really really wanna say
本当のところ今の俺なんて
Is junga lunga lay
道もわからないし息も絶え絶えなんだよ
All I all I all I really really really wanna do
俺は本気でやりたい事がある
Is post up next to you
お前の隣にずっと突っ立ってたいんだ
All trampoline, no submarine
皆意気揚々って感じで沈み込んでるやつなんかいないだろ
All I all I all I really really really wanna do
俺は本気でやりたいんだ
Is bounce around with you
お前とふざけあっていたいんだ


I got infinite ammunition
俺の弾丸は尽きないぞ
Coming out the yin yang
陰陽の内から湧き上がってくるんだ
I got limitless stealth positions
俺は陰からの支配だってできる
Extract the champion
チャンピオンの特権だからな
Extract the champion
チャンピオンの特権だからな

多いぞ意訳

I got limitless stealth positionsとExtract the champion、Is junga lunga layのより良い和訳があったら指摘して頂けると幸いです