Never ever let U down/NONA REEVES

質の高い先行翻訳者が居ますが家族を人質に取られたのでここに載せます
追記:take a bow(お辞儀をする転じて拍手喝さいを浴びそれへの礼をする)をtake a down(打ち倒す)と間違えてました(take a down自体も間違いです)

She was my everything, The night before
彼女は僕の全てだった、あの夜が来るまでは
I did my best but we broke up in the end
僕は必死だったけど、僕らは終わりを迎えてしまった
U are my everything, tonight, Bang a gong
君は僕の全てだった、今夜、鐘が鳴った
"This is it!" U can believe in me. Take is slow, forever
"これで終わりさ!"君は僕を信じ込ませる事が出来た いつまでも、永遠に

I want, I need it, I love it, Take me to your place
君を求めて、必要で愛して、君に居場所を求めてた
I don't know, Girl where U wanna go but "Come Together"
君が行きたかったところを知らなかったけど、君は"一緒に行こう"と誘ってくれた

Never ever let U down / Don't be afraid, I'm in love
君を失望させなんかしない/怖がらないでくれ、愛してるんだ
Never ever let U down / U make my day
君を失望させなんかしない/君は僕の日常なんだ
Oh Please love me girl, 'Cause I love U
ああ僕を愛してくれ、君が好きなんだ


U are my everything, tonight, Bang a gong
君は僕の全てだよ、今夜、鐘が鳴るまでは
"This is it!" U can believe in me. Take is slow, forever
"これで終わりさ!"君は僕を信じる事が出来た いつまでも、永遠に

When U kiss me, When touch me, When U hug and
君がキスをして、僕に触って、僕をハグして、
Sing a song for me, "How deep is your love"
僕に歌ってくれて、"どれくらい愛してるの?"と聞く
If you wanna scream out, Make it louder
もし叫びたければ、君が好きなだけやかましくしてくれ
Never ever let U down / Don't be afraid, I'm in love
君を失望させなんかしない/怖がらないでくれ、愛してるんだ
Never ever let U down / U make my day,
君を失望させなんかしない/君は僕の日常なんだ

Never ever let U down / Go up to the stage and take a bow
君を失望させなんかしない/ステージに昇ってスターになるんだ
Never ever let U down / We make our way
君を失望させなんかしない/僕らの道を進もう

Oh Please trust me girl, 'Cause I trust U Forever
ああ僕を信じてくれ、僕も君をずっと信じるから


I want it, I need it, I love it, Take me to your place
君を求めて、必要で愛して、君に居場所を求めてた
I don't know, Girl where U wanna go but "Come Together"
君が行きたかったところを知らなかったけど、君は"一緒に行こう"と誘ってくれた

Oh Please trust me girl, 'Cause I trust U Forever 
ああ僕を信じてくれ、僕も君をずっと信じるから

Never ever let U down / Don't be afraid, I'm in love
君を失望させなんかしない/怖がらないでくれ、愛してるんだ
Never ever let U down / U make my day
君を失望させなんかしない/君は僕の日常なんだ
Never ever let U down / Go up to the stage and take a bow
君を失望させなんかしない/ステージに昇ってスターになるんだ
Never ever let U down / We make our way
君を失望させなんかしない/僕らの道を進もう
Oh Please trust me girl, 'Cause I trust U Forever
ああ僕を信じてくれ、僕も君をずっと信じるから

Now I don't know girl where U're going through
今僕は君がどこへ行くのかを知らない
& I don't know why & I don't know why
何故行くのかも知らないんだ
Now I don't know girl where U're going through
今僕は君がどこへ行くのかを知らない
& I don't know why
何故行くのかも知らないんだ