Feel the Same - Battle Tapes

Radio MIrror Parkで聞けるらしい(聞いた事がない)曲
GTAオンラインの「カーディーラー」トレーラーでも使われてます

Oh, did I lose the words
Oh、何て言えばいいんだろうな
Or did you take them away?
お前には呆れて何も言えない、とか?
I can hear you calling
お前が呼んでいたのは聞いたよ、でも
Every word just the same
何を言ったって無駄だ
The same, the same, the same
無駄だ、無駄、無駄なのさ
I'm such a fool to love you
お前を好きになるバカなんて俺くらいさ
Can never think but you're still
俺はなかった事にして過ごしてるのにお前は
Shifting the blame because
まだ俺に責任を押し付け続けるのか?
It just don't feel the same
意味があるとは思えないな

And the seams we weaved
俺達の関係はまるで縫い合わせだ
Twisted between the sheets
それもねじったような不出来なもので、
Are coursing through my veins
今も縫い目が俺を突き抜けていくんだ

Touch your lips to mine
お前の唇に触れて
Discord and harmonize
揉めてはヨリを戻し
Released into the wild
最後には台無しになったんだ

I'm such a fool to love you
お前を好きになるバカなんて俺くらいさ
Can never think but you're still
俺はなかった事にして過ごしてるのにお前は
Shifting the blame because
まだ俺に責任を押し付け続けるのか?
It just don't feel the same
そんな事して何になるんだ?

Another ghost behind you
また別れ話になってるみたいだな
That burning ends but I'm still
アイツは燃え上がれなかったみたいだが、俺は違う
I'm digging deeper but
俺はまだ深みに嵌り込んでいってる、なのに
It just don't feel the same
お前は俺を忘れてるんだ